Зміст:
Списання машини з підприємства – це важливий та складний процес, який потребує уважного та відповідального підходу. p align="justify"> Від правильного проведення всіх необхідних процедур залежить успішне завершення цього процесу без неприємних наслідків.
Першим кроком у списанні машини із підприємства є визначення необхідності такої дії. Це може бути викликано різними причинами: застарілий автомобіль, пошкодження, порушення експлуатаційних правил та ін. Після ретельного аналізу необхідно оформити документ про виявлені причини списання та ухвалити рішення про подальші дії.
Наступним етапом є підготовка до списання машини із підприємства. У цьому випадку потрібно скласти акт про вибуття автомобіля з експлуатації, який підтверджуватиме факт списання. В акті необхідно вказати основні характеристики автомобіля, причину списання та його поточну вартість.
Крок | Опис |
---|---|
Крок 1 | Підготувати документи |
Крок 2 | Написати заяву |
Крок 3 | Передати заяву до відділу кадрів |
Крок 4 | Отримати рішення про списання |
Крок 5 | Підписати акт списання |
Крок 6 | Здати машину на умовах списання |
Крок 7 | Зареєструвати списання у бухгалтерії |
Для цього можна використовувати форму Акту на списання автотранспортних засобів (форма № ОЗ-4), затверджену ухвалою Держкомстату від 29.12.1995 р. № 352. У цій формі вказують витрати на списання, і навіть вартість тих матеріальних цінностей, що надійшли від ліквідації объектов.30 авг. 2019 р.
Як списати автомобіль із балансу підприємства?
Відповідь: Списати автомобіль можна виходячи з рішення власника.Однак перед списанням необхідно скласти висновок комісії про стан автомобіля та рішення про його списання. На підставі висновку керівник організації повинен оформити наказ на списання автомобіля. Крім наказу оформіть акт на списання.
Що потрібно зробити, щоб списати машину?
Адже зменшити податок із доходів можна лише на податкове вирахування. 2) щоб списати автомобіль з обліку в ДІБДР, туди треба подати заяву, паспорт транспортного засобу, свідоцтво про реєстрацію, державні номери та акт про утилізацію (п. 15 додатка 1 до наказу МВС Росії від 07.08.13 № 605);
Коли можна списати автомобіль?
Підставами для списання автотранспорту можуть стати такі причини:
- Фізичний знос та/або непридатність для подальшого використання;
- Тотальні ушкодження з недоцільністю відновлення;
- Загибель внаслідок ДТП/пожежі/повені тощо;
- Факт безоплатної передачі.
Як правильно списати автомобіль у бюджетній організації?
Порядок списання автомобіля умовно можна поділити на такі етапи:
- прийняття комісією установи рішення про списання та оформлення відповідних документів;
- погодження рішення з вищим державним органом;
- відображення вибуття автомобіля у бюджетному обліку;
- розбирання та утилізація автомобіля;
Залишити відповідь