Як вивести панель керування на робочий стіл Windows 10: простий спосіб

Панель керування є важливою частиною операційної системи Windows 10, надаючи доступ до різних параметрів, функцій та інструментів. Однак, з появою нового інтерфейсу та покращеного меню "Параметри", користувачі можуть мати труднощі з пошуком панелі керування. Якщо ви хочете повернути звичний інструмент на робочий стіл, дотримуйтесь цих простих кроків.

Існує кілька способів, щоб вивести панель керування на робочий стіл Windows 10. Один із найпростіших способів – використовувати контекстне меню Пуск. Просто клацніть правою кнопкою миші на кнопці "Пуск" у нижньому лівому куті екрана та виберіть "Панель керування" в контекстному меню. Панель керування відкриється у новому вікні, і ви зможете скористатися всіма її функціями та налаштуваннями.

Якщо ви віддаєте перевагу більш прямому способу, то можете скористатися комбінацією клавіш Win + X на клавіатурі. При натисканні цієї комбінації відкриється спеціальне меню, де є посилання на "Панель управління". Просто виберіть це посилання, і панель керування буде відкрита без необхідності шукати її в меню "Параметри".

Також, якщо ви часто використовуєте панель керування та хочете мати її завжди під рукою, ви можете створити ярлик на робочому столі. Відкрийте папку Windows у провіднику, знайдіть файл Control Panel і перетягніть його на робочий стіл. Тепер у вас буде прямий доступ до панелі керування, і ви зможете відкривати її одним клацанням миші.

Як вивести панель керування на робочий стіл Windows 10
1Клацніть правою кнопкою миші на порожній частині робочого столу.
2У контекстному меню виберіть "Персоналізація".
3На сторінці "Персоналізація" виберіть вкладку "Задній план".
4Перейдіть донизу та натисніть посилання "Параметри фону робочого столу".
5У вікні знаходиться список "Панель управління", що випадає, виберіть потрібний варіант.
6Натисніть кнопку "Зберегти", щоб застосувати зміни.
7Панель керування з'явиться на робочому столі та стане доступною для використання.

Як закріпити програму на робочому столі Windows 10?

На панелі завдань виберіть Почніть, а потім знайдіть програму, яку потрібно закріпити в списку, або знайдіть її, ввівши ім'я програми в полі пошуку. Натисніть та утримуйте (або клацніть правою кнопкою миші) плитку програми, а потім виберіть пункт Закріпити на початковому екрані .

Як закріпити панель керування на робочому столі?

Закріплення програм на панелі завдань Виберіть Додаткові > Закріпити на панелі завдань. Якщо програма вже відкрита на робочому столі, натисніть і утримуйте (або клацніть правою кнопкою миші) піктограму панелі завдань програми, а потім виберіть Закріпити на панелі завдань.

Як вивести ярлик програми на робочий стіл?

Натисніть клавішу Windows і знайдіть програму Office, для якої потрібно створити ярлик на робочому столі. Клацніть назву програми лівою кнопкою миші та перетягніть її на робочий стіл. На робочому столі з'явиться ярлик програми.

Як відобразити панель керування на робочому столі?

Натисніть кнопку Пуск і виберіть Установки > Персоналізація > Теми. У розділі Теми > Пов'язані опції виберіть Установки піктограм робочого стола. Виберіть піктограми, які потрібно відобразити на робочому столі, а потім натисніть кнопку Застосувати і ОК.


Categories:

Tags:


Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *