Як зняти задній ліхтар уаз патріот 2015

Як зняти прикурювач на Уаз Патріот?

Щоб зняти прикурювач, Поруч нічого розбирати не треба. Потрібно взяти дві викрутки. Однією натискаємо усередині алюмінієвого циліндра на фіксатори зовнішнього пластикового зеленого корпусу. Інший викруткою або ножем акуратно підчіплюємо алюмінієвий буртик і висуваємо алюмінієву частину до роз'єму.

Де знаходиться запобіжник на задній прикурювач?

Виявляється він розташований за пластиковою панеллю, в яку впираються коліна, трохи вище за блок запобіжників з кришкою.

Чи потрібно витягувати прикурювач?

Штекер потрібно витягувати. Вся справа в тому, що прикурювач справді продовжує працювати, що призводить і до роботи гаджетів. Надмірне споживання електроенергії може призвести до того, що штекер почне плавитися та диміти.

Знімаємо задній ліхтар УАЗ-Патріот 2015 р.в.

Микола Пуртов

Зняти задній ліхтар на Патріоті просто. Плейлист: УАЗ-Патріот 2015 https://rutube.ru/plst/29502/ Дякую за перегляд! Заходьте! Підписуйтесь! Мій кана в ЮТУБІ https://www.youtube.com/channel/UCedrfKxPMF8BjNrYvEgCFtw Для підтримки каналу, проектів, подяка за консультації: Карта ощадбанк VISA 4276 2700 3172 9179

Заміна заднього ліхтаря або розбери машину сам)))

Стала дрібна неприємність, газелька бортова здавала назад і зачепила бортом задній ліхтар.
Найголовніше, що ціле крило та двері багажника)))
Розібралися на місці, я одразу замовив новий задній (лівий) ліхтар і думав, ну приїду додому, хвилин за 20 розберу старий та одягну новий.

Фото у бортжурналі УАЗ Patriot

Загалом думав, що зможу все зробити через лючок для заміни лампочок… Хрін там був)))

Фото у бортжурналі УАЗ Patriot

Прочитав на дозвіллі бортжурнал Disconnect66 і почав розбирати обшивку.
2 години захоплюючої гри, та де близько ти ще кріпишся зараза … У результаті з боєм зняв обшивку, зняв ліхтар, поставив новий ліхтар, але збирати обшивку не поспішаю, прокладу в ній всі дроти по хорошому, зашумлю крило і покрию його антикором і мовиллю раз уже розібрав)))
Загалом тепер у мене з'явилися плани на вихідні, залишилося купити нові пістони для обшивки (дещо-таки постраждало).

Фото у бортжурналі УАЗ PatriotФото у бортжурналі УАЗ PatriotФото у бортжурналі УАЗ Patriot

Ну, хоч би знаю, що в мене немає іржі під обшивкою. Про всяк випадок навколо фари планую чорним герметиком пройтися, раз вже розбирав вузол і трохи подряпав фарбу, коли знімав/вішав ліхтар. Береженого бог береже, жито по дурості нікому не потрібне)))

УАЗ Patriot 2017, бензиновий двигун 2.7 л, 135 л. с., повний привід, механічна коробка передач – своїми руками

Машини у продажу

УАЗ Патріот, 2021

УАЗ Патріот, 2018

УАЗ Патріот, 2008

УАЗ Патріот, 2023

Коментарі 46

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб писати коментарі, ставити запитання та брати участь в обговоренні.

Я через лючок зняв, акуратно подовженою викруткою з головкою на 8, обшивку не розбирав

ТС орієнтувався на пост чудика який задом наперед бугель притягував і коли той не встав, а зламався навпіл, звинуватив завод у тому що там одні мудаки роблять гівно а він Дартаньян з динаключем, ну як у тій байці Крилова про окуляри. В принципі нічого дивного що Дисконект не зміг зняти ліхтаря.
А так, так. За допомогою головки та подовжувача знімається з лючка. Без рабора оббивки боковини.

ну і на даху що там у Патра, я точно не знаю, не розглядав.а ось у Прадо (у нас комплектація без рейлінгів), я там під гумками, знявши їх, з боків на стику даху і боковин помазав мовою, потім поставив на місце

так, і стики всі, і над лобовухою на даху теж якось треба було б обробити, щоб бажано вигляд не псувався (хоча на темному антикорі не помітний, не те що бітум на моїй). і в той же час треба бути обережним там, коли мити авто.
а так, гадаю, знайдете, де ще помазати. впевнений, що треба ще багато. через 3-5 років у найбільш уразливих місцях оновити. До речі, пишуть про рідкі підкрилки, що вони довго не діють, а ось речові, так би мовити, дуже корисні (і бризковики нормальної висоти по колу). Однак, біда в тому, що не всі здогадуються промазувати стики між ними та арками. відповідно, користь нуль, незабаром там іржавіє, т.к. крізь ці щілини вся зараза і летить, волога, пісок дряпає. а якщо промазати спочатку, то толк буде не на один рік. батько якраз і промазував і у 6ки, і у Волги (хоча я не стверджую на всі 100, що там і через стільки років у мене там чисто, треба б глянути як-небудь)

так що, доки не пізно, машина ще відносно нова, рекомендую зайнятися антикором. чи ви хоч десь помазали? треба грунтовно робити, якщо не гнати на станції, то дня 2-3 приділити цьому як зовні, так і в прихованих напівприхованих порожнинах, і під капотом, в багажнику, салоні і т.д.

так добре. дійсно, я теж якось не вірю у гарантію від наскрізної 6 років. один із прикладів – вічно гнилі петлі дверей багажника, вони зовні. та й не тільки це, гадаю. про капот, раму Прадо 150 я написав вище. і, повторюю, їх теж хоч трохи, але обробив, а точніше, досить багато, у т.ч. під обшивкою. обшивки дверей, включаю задню, доки не знімав.та й навряд чи так це вже стоїть, думаю. а то потім важко буде на місце поставити, не зламавши пістони, хоча… в той же час, ззаду є декоративна рамка навколо номера, і там щілина. я та її замазав. хоч на скількись і хоч десь, сподіваюся, корозія сповільниться там

так, обов'язково й самому. наприклад, низи дверей з внутрішньої сторони (коли двері відчинені, виходить, це зовні, якщо не знімати карти), периметр дверей багажника, капота, всякі стоки, стики деталей, це все потрібно, т.к. під навантаженням стики грають, і навіть якщо вони там замазані, то іноді все одно метал там витончується

адже, батько говорить, що хоч Санта Фе теж універсал, але зад забризкує трохи менше, ніж на Прадо. хоча і там і там без двірника не обійтися (та й загалом Прадо замурзаний, арки коліс більше). у Санти вісь за 8 років там заіржавіла. ще 3-4 найбільш помітні іржі за майже 80к помітні на чистому авто, а дрібних по низах дверей повно. але ще на кілька зим, гадаю, вистачить, щоб у вічі не впадало. але, на жаль, внизу ірж чимало за стільки років, деталі підвіски і т.д. що ж, сіль ця.
а Камрі 2003 у нас була (рік тому продали), і в неї вже через 2 зими з'явилися перші іржі на кромці багажника всередині. тому після цього батько якось задумався над мінімальним антикором (Санту знову він все-таки місцями обробив), і в кутах кришки були іржі чи то від можливих ударів об бампер при закриванні, чи просто вода там накопичується. а так, за 60к вона на вигляд як нова. ретельно розглянути її не встиг.але все ж таки, інші деталі начебто так не засмучували, в цілому, як багажник (здавалося б, японська якість, але, бачите; хоча у відрядженні батька рази 2-3 такі ж Камрі відвозили до аеропорту, і пробіг у них по 600-700к , і нічого, господарі задоволені, про пізніші я такого не чув, їх роблять і в Росії, ще раніше на роботі у колег батька були три Октавії, і пройшли по 650к, по-моєму, тільки диміти стали під кінець, а так, нічого особливого не робили, крім заміни масел, фільтрів, колодок тощо, зрозуміло)

мда, несподівано, як важко міняти ліхтарі. а так, щодо антикора мають рацію. якщо ще не обробили чи то самі, чи то на станції, то не сумніваючись настійно раджу і рекомендую зайнятися цим за повною програмою. адже, зрозуміло, наші машини фарбують гірше за іномарок. але і з їх фарбуванням, антикор стали дуже сильно економити, в т.ч. німці та особливо японці. У тому році ми купили Прадо. батько антикором не займався, тільки не багато. тому відсотків 80 роботи мені самому довелося виконувати. можу, якщо хочете, розповісти де намазав. загалом літр, напевно, бітуму, мовиля разом узяті я витратив. місцями, мабуть, навіть зайве. але, чую, і це ще не межа (хоча більшу частину, напевно, я обробив хоча б років на 5). пишуть, капот одним із перших цвіте, рама зсередини теж поступово. зовні ми, де рука дістає, її майже скрізь помазали. а от усередині… треба щось робити.
купували на початку весни (так що, солі вона особливо не бачила), а восени я спустився в яму, і, на моє розчарування, там кілька дрібних ірж, але помітив, більше 10. думав, раз машина нова, то все бездоганно. але на жаль і ах.мабуть, чималу ведмежу послугу надало дощове торік літо, адже ми і посуху їздили, і по дощу, і по зливі. мабуть, де камінці оббили фарбу, туди вода проникла, і ось ті на, будь ласка.
була б це моя машина, чи то УАЗ, чи то Прадо, я б не замислюючись відразу після покупки її погнав би на станції антикора. тисяч 20, впевнений, на це варто витратити. хоча і додаткова протиугонка теж не завадить.
це десь в Узбекистані додатковий антикор, може, й не обов'язковий. а до московських, пітерських і т.д. зимам жодна машина зовсім не готова. ось 123, здається, мерін, щосили оброблений саме із заводу, в т.ч. капот, тілик чимось на кшталт воску. а зараз особливо япи грішать цим, типу турбота про екологію, фарбують водоемульсійкою більш нешкідливою. хоча, в той же час, напевно, знаєте, що раніше все робилося на віки, а зараз не так (і в СРСР машини були кращі, ніж у новій Росії, я готовий навести не один доказ, пара з них у моєму блозі — запис про 2 шістки, одна з них наша колишня, досі жива, за 300к ніхто жодного разу не капіталізував, а інша пройшла, можливо, ще більше, і теж нормально)

повністю згідний. Фарба вже не та. У мене Тігуан 2013 року, на місці сколу жита…

ну так, начебто, технології повинні йти тільки вперед. ан-ні.
а у 90-ті особливо як фарбували, збирали авто, це зрозуміло. нашвидкуруч, щоб народ перестав у чергах стояти (і 6ку ми не просто так купили, про це теж у блозі сказано). хоча Волга нам дісталася не гіршого екземпляра.одного разу довелося навіть шпаклювати, була товста іржа, відшарування фарби під заднім склом, на стику лівого крила та кромки перед багажником. і при шліфуванні я особисто бачив, що червона ґрунтовка десь, але є. адже тоді, бувало, прямий на голий метал і мало не на іржу фарбували.
а ось причіп у мене є, трохи старше за Волгу, але молодше 6ки. і, одного разу ми потрапили в аварію в темряві під час дощу, автобус пом'яв крило причепа, і фарба так і сповзла. мабуть, взагалі ґрунтовки не було. тому батькові довелося самому доводити до ладу причіп: розбирати, ґрунтувати борти, крила, збирати. так що він зараз не зовсім того кольору, який був спочатку.
ну а в СРСР, повторюю, і збирали, і фарбували краще (хоча деякі пишуть не завжди хороше про свої авто родом із Союзу, але все ж таки). на той час технології фарбування, збирання, виробництва були сучасними. та й сіль на дороги ніхто не сипав узимку, хоча й не їздили багато тоді, тільки влітку, берегли авто, яке дісталося не просто, стояли заради цього не один рік у черзі (і 6ка, Волга зим у нас особливо не бачили, тому й кузов зберігся нормально, але обидві знову на повну проантикорени, адже влітку і по дощу доводиться їздити, і по гравію іноді).
а ось один мені написав, що в нього в Оці прямо на ходу випали з багажника інструменти. мабуть, прогнило днище настільки.
підлога багажника у мене весь у мові, тому цілий (хоча місцями жита з'явилася, звідки вода береться після миття, наприклад пластина фаркопа порижела, треба виправляти).
ну або, мені один пише, мабуть, образно, але все ж таки. він ще бачив 31029 з цілими порогами, на 3110 порогів немає, а на 31105 вже немає ні порогів, ні низу дверей. не знаю, хтось вважає, що моя модель найгниліша.Проте, з попереднього судження, можна дійти невтішного висновку, що що пізніше Волга у Росії сходила з конвеєра, тим паче вона піддається корозії. здавалося б, при майже аналогічному кузові, силових елементах тощо. 24ки і багатьох подальших Волг і товщина металу така ж. однак, напевно, у 24 метал був добротний (як і у всіх радянських авто), хоч і тонший, ніж у 21.
ну чи ось у мого знайомого дядька, батько розповідає, була копійки 70-якого року. блищав метал (мабуть, італійський ще) десь на задньому крилі під багажником. батько каже, щоб якнайшвидше зачепив, а то потім мучитися. на що дядько відповів, що місце зачищене мало не кілька тижнів, і досі блищить. ну ось, а наш нинішній метал можна і за три дні не впізнати.
Не кажучи вже про те, що на наші запчастини надії ніякої, особливо всякі гумки дубіють в перший же рік, і при цьому зрозуміло які ціни. краще пошукати імпортні аналоги.
Після 40к ми сальник лівої півосі на моїй змінювали тричі протягом менше 10к пробігу, текли постійно, а поставили імпортний, і, що називається, забули. справа вперше потекло на 80к, вважаю, досить добрий термін для Волги, натомість поставили імпортний, теж, точніше по дві штуки і там і там.
або ось ущільнювачі стекол у мене подекуди потріскалися від старості. мені один волговод пише, що в нього новий ущільнювач почав тріскати майже через місяць. ось як(((
ну а радянські РТІ багато хто й досі ходить. вкотре повторюю, що радянська якість і російська "якість" поняття не можна порівняти

Згоден повністю. Дід мав першу машину АЗЛК 2140, прослужив 20 років, пороги почали прогнивати, він її продав, їх переварили, потім ще на ній його знайомий їздив і продав успішно. А потім купили Лада 111, рижі почалися через 5 років


Categories:

Tags:


Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *